اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۵۴۳۶

بی باک نتوانست انتظارات جامعه تکواندو را برآورده کند

بی باک نتوانست انتظارات جامعه تکواندو را برآورده کند
سرمربی اسبق تیم ملی تکواندو گفت: هنوز کسی برای سرمربیگری تیم ملی با من صحبت نکرده و این نظر شورای فنی فدراسیون است که در مورد گزینه بعدی تصمیم بگیرد.
۱۳:۰۰ - ۱۸ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

دیدارهای هفته نهم، دهم و یازدهم دور رفت لیگ برتر تکواندوی مردان در حالی امروز پیگیری می‌شود که در پایان رقابت‌های امروز(دوشنبه)، قهرمان نیم‌فصل این دوره از رقابت‌ها معرفی خواهد شد.

مرتضی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط فنی تیم کن در هفته پایانی دور رفت لیگ برتر تکواندو، اظهار داشت: تیم کن در حال حاضر در صدر جدول قرار دارد و امروز که پایان دور رفت مسابقات است ما یک دیدار بسیار حساسی را با تیم شهرداری ورامین داریم. برای عنوان قهرمانی در نیم فصل تلاش می‌کنیم، اگر بتوانیم بازی امروز را پیروز از شیاپ چانگ خارج شویم، عنوان قهرمانی را کسب خواهیم کرد، در غیر این صورت به عنوان تیم دوم یا سوم نیم‌فصل خواهیم شد. 

وی در مورد شرایط بازیکنان تیم کن، اظهار داشت: ترکیب بچه‌های ما جوان است؛ به خاطر همین جوان بودن و کم‌تجربه بودن بازیکنان تیم، در برخی از دیدارهای حساس ما بازی را واگذار کردیم، اما در مجموع تیم خوبی را داریم و ان‌شاءالله که بتوانیم قهرمان نیم‌فصل شویم. 

کریمی در واکنش به صحبت‌های رئیس فدراسیون تکواندو مبنی بر اینکه قرار است شورای فنی فدراسیون، عملکرد فنی تیم ملی تکواندو در سال ۹۶ را با حضور مهدی بی‌باک سرمربی تیم ملی مورد بررسی قرار دهد و اینطور به نظر می‌رسد که قرار است گزینه دیگری جایگزین بی‌باک در رأس تیم ملی شود و آیا فدراسیون در رابطه با سرمربیگری تیم ملی با شما صحبت کرده است یا خیر، گفت: هنوز کسی با من صحبت نکرده، این نظر شورای فنی فدراسیون است که در مورد گزینه بعدی تصمیم بگیرد. من اخیراً صحبت‌هایی با پولادگر داشتم و مشکلاتی که با هم داشتیم را به او گفتم و حل شد، اما در همان گفت‌وگویی که با رئیس فدراسیون داشتم مدعی شدم که بنده هنوز منتقد فدراسیون هستم، اما در تلاشم برای پیشرفت تکواندو به خانواده این مجموعه کمک کنم. 

سرمربی اسبق تیم ملی تکواندو در پاسخ به این سؤال که اگر به شما پیشنهاد سرمربیگری شود با توجه به شرایط فعلی تکواندو آیا حاضر به قبول این مسئولیت خواهید بود یا خیر، عنوان کرد: این دیگر نظر شورای فنی و فدراسیون تکواندو است که در رابطه با این موضوع تصمیم‌گیری کند، به هر حال برای مهدی بی‌باک هزینه‌های زیادی شده است و قطعاً باید از او در جای دیگر استفاده شود، درست است که او نتایج ضعیفی را گرفته و نتوانسته انتظارات جامعه تکواندو را برآورده کند، اما نباید فراموش کنیم برای بی‌باک هزینه‌های زیادی شده و حتماً باید از او در جای دیگر استفاده شود. انتظارات جامعه تکواندو از تیم ملی تکواندو بالا است، نوک پیکان منتقدان هم به سمت رئیس فدراسیون تکواندو است، به هر حال هر چه صلاح باشد همان اتفاق رخ می‌دهد، باید ببینیم شرایط کاری چطور است. به هر حال هر مربی تفکرات خاص خودش را دارد، البته باید مسئله اول حل شود تا بتوانیم مسئله دوم را حل کنیم. 

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین